لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
او به لطف یوونتوس در بایرن بازی می کند ! جایی برای واژه ی تلاش نیست

او به لطف یوونتوس در بایرن بازی می کند ! جایی برای واژه ی تلاش نیست

سرمربی یوونتوس بر این بار است که برای رسیدن به موفقیت باید هر تیمی را شکست داد و یوونتوسی ها برای صعود به مرحله ی بعدی رقابت ها هر کاری را خواهند کرد. در ادامه نظرات مربی و مدیر ترانسفر یووه را خواهیم داشت.

آلگری : " بازی فوق العاده ای می شود.یک جنگ ستارگان خواهد بود!ما هر کاری بتوانیم می کنیم تا شرایطی را مهیا کنیم تا به دور بعد برویم.اگر پیروز شویم ، یکی از کاندیداهای صعود به فینال هستیم.اگر ببازیم روی لیگ تمرکز میکنیم.ما باید ببینیم که در فوریه و یا مارس کجا خواهیم بود.این بازی ازمونی فوق العاده است تا بدانیم تیم در چه مکانی قرار دارد."

"ارتورو ویدال؟ او کارهای فوق العاده ای برای ما کرده است. همین طور کینگزلی کومان ، او بازیکن جوانی است و در لیگی متفاوت از ایتالیا کارهای فوق العاده ای انجام می دهد. او به لطف یوونتوس در بایرن بازی می کند."

ماروتا :‌ "ندود در محل قرعه کشی حضور دارد ، من ترجیح می دهم او صحبت کند. اما بایرن همواره بایرن است. در لیگ کیفیت نهایتا همه چیز را مشخص می کند ، هر تیمی قهرمان شود ، شایسته ی آن بوده است.در لیگ قهرمانان شما به شانس هم نیاز دارید ، وقتی به چنین قرعه ای بر می خورید ، باید امیدوار باشید."

توییت مکس بعد از قرعه، به یکی از نقل قول های معروف جنگ ستارگان اشاره دارد :

"کار را انجام بده یا نده. جایی برای واژه ی "تلاش" نیست! ". ما بیشتر از #یورو_یووه به #یووه_کهکشانی نیاز داریم! #Champions


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: